איך הגלגולים הקודמים שלנו משפיעים עלינו?

לכל יצור יש נשמה שהתגלגלה אינספור פעמים בעבר, ואיתה חוויות, שיעורים ותיקונים שעליה לבצע. לעיתים קרובות אנו נתקלים בקשיים ללא יכולת להבין מדוע הם מתרחשים דווקא לנו ואיך אפשר לצאת מהם. תרפיה בשחזור גלגולים עשויה לעזור להבין את המצבים הללו ולתקן אותם

נשמה שלנו יש זיכרון

"רגרסיה לחיים קודמים", "שחזור גלגולי חיים", "פסיכולוגיה קוסמית ורב מימדית" הפכו בעידן החדש למושגים מקובלים. מדובר בעצם בשיטות טיפול שעושות שימוש בחזרה לגלגולים קודמים, בעזרתן ניתן להגיע לתוצאות טובות ולפתרון בעיות רגשיות, נפשיות ופיזיות. הטיפול חווייתי והתוצאות מפתיעות בעוצמתן את המטופלים עצמם, גם כאלה שמתייחסים לעניין בצורה סקפטית ולא ממש מאמינים שזה באמת עובד. השיטה פועלת על פי ההנחה הבסיסית שלכל אדם יש מאגר זיכרון של הנשמה שלו, המכיל מידע חשוב להבנת חייו הנוכחיים ונסיבותיהם. כניסה לתוך התת-מודע ולתוך הכמויות הגדולות של המידע הרלוונטי, יכול לסייע להבין תופעות שונות שאין להן הסבר 'לוגי', דפוסי התנהגות, פחדים וחרדות לא מוסברים ולפתוח את השער לחיים הרבה יותר טובים ורצויים.

למי ולמה זה טוב?

לימוד החוקים הקוסמיים והבנתם חשובים לכל אדם השואף להכיר את עצמו ופנימיותו ולהעלות לרמת המודעות את מה שנדרש כדי להגשים את עצמו ולחוות קיום משמעותי באופן המתאים לו בצורה מיטבית.

הצצה אל רמת התת מודע היא תופעה שאנו חווים יומיום גם בשעת השינה (חלומות), חלומות בהקיץ, תחושות, אינטואיציה, תקשור או כל מצבי מודעות חילופיים. ישנם אנשים שפתוחים לתחום זה יותר מאחרים, אך כל מי שהתנסה אי פעם בטכניקה טיפולית זאת, יכול להעיד כי היא רבת עוצמה וחווייתית מאין כמותה.

האנשים הפרקטיים יותר בקרבנו מחפשים הוכחה ושואלים מדוע עלינו לעבור 'תהליך מיוחד' כדי להתחבר למידע המסתורי הזה. התשובה על כך מורכבת ממספר רבדים וסיבות. ראשית, אנו מגלים את הסודות הנשמתיים שלנו רק כאשר אנו רוצים בכך, מוכנים ובשלים להתמודד איתם. התת מודע מגן עלינו מפני מה שאין אנו מסוגלים או מוכנים לקבל או להכיל ולהתמודד עימו.

 

שנית, כידוע, במהלך שנות התפתחותנו, כולנו עוברים תחת מכבש תהליך הסוציאליזציה שמכתיב לנו מהי הדרך הנכונה לחיות, מה 'נכון' ומה 'לא נכון' וכיצד מתנהלת החברה בה אנו חיים. אנו רוכשים הרגלים ומתקבעים בהם וכן מסגלים לעצמנו דפוסי חשיבה והתנהגות 'מקובלים'. קיימים מספר מנגנוני הגנה נפוצים – הסתגלות וסתגלנות, וגם אם אנו רואים את עצמנו כ'נון קונפורמיסטים' ויוצאי דופן, אנו נוקטים בגישה מסוימת המאפיינת אותנו ומייחדת אותנו מאחרים. בהמשך חיינו, אנו רק הולכים ומתקשחים בתוך עצמנו, שוכחים 'מי היינו, מי אנחנו ומה היינו רוצים להיות באמת'. קשה לנו לשנות עמדות ודעות ואנו הופכים להיות 'תוצרים חברתיים' שחיים בתוך אזורי נוחות קבועים, גם אם אלה לא גורמים לנו את מרב האושר וההגשמה העצמית הרצויה.

איך לגלות את ה'אני הפנימי האמיתי'?

שחזור גלגולים כשיטה טיפולית מוכיחה את יעילותה בדיוק בתהליכים מסוג כזה ומיועד לאנשים שניסו הכל וכלום לא עזר. רגשות עזים שמציפים אותנו במקום זר, תחושת היכרות או 'דה ז'וו' במפגש עם אנשים שמעולם לא פגשנו קודם לכן, ריח שמעורר בנו געגוע ועוד. המומחים בשיטת תרפיה באמצעות שחזור גלגולים, גורסים כי סימנים וסממנים מסוג כזה מוכיחים שיש לנשמה זיכרון משלה וסיבות טובות להסתיר אותו מפנינו, אלא אם באמת נרצה לרדת לשורש העניין ולהפיק מכך תועלת רבה.

תיקון הנשמה וחוקי היקום

גורל

מה תוקע אתכם במקום? לנשמה יש את התשובה

בכל הדתות קיימים אלמנטים של 'שיעור' ו'תיקון' שעל הנשמה האנושית לעבור עד שתמצא את מקומה בחיים. זאת כמובן זכות הניתנת לנו כבני אדם. אנו יכולים לבחור אם לחזור על אותן טעויות שעשינו וחווינו בעבר או לשנות את אורח חיינו למען המטרה הנעלה של זיכוך הנפש והנשמה. חיבור לזיכרון הנשמתי מגלגולים קודמים יכול לסייע לנו לחיות את החיים הנוכחיים בצורה טובה ואיכותית יותר, מתוך הבנה מעמיקה של מה מניע אותנו ומה עברנו, שהשפיע עלינו בצורה מכרעת וכן להתקדם, לצמוח ולהתפתח מבחינה אנושית ואישית. טיפול בעזרת שחזור גלגולים הוא תרפיה לרוח, לנשמה ולגוף ומהווה דרך קצרה ומרתקת לתקן מצבים לא פתורים ולשחרר חסימות שגורמים לנו לאומללות ולחוסר סיפוק והגשמה.

גם חובות קארמטיים צריך להחזיר

לכל ברוא החי עלי אדמות, יש נשמה שהתגלגלה אינספור פעמים בעבר. לכל אדם יש חוויות שעבר וכאמור – שיעורים ותיקונים שעליו לבצע. מאחר ואנו כבני אדם, חיים בעולם מציאותי ומעשי, אנו נתקלים לעיתים קרובות בקשיים 'אמיתיים' בכל התחומים, ללא יכולת להבין למה ומדוע זה קורה דווקא לנו ואיך אפשר לצאת מזה. למה אנשים מסוימים מסיימים את חייהם בגיל צעיר? למה אנשים נולדים נכים? מדוע גורלם של רשעים שפר עליהם ולמה יש צדיקים ורע להם? תרפיה בשחזור גלגולים עשויה לעזור להבין את חוקי היקום ולהעניק נחמה בעיקר במצבים לא מובנים, מקוממים ושנראים לנו כחוסר צדק משווע.

שחזור גלגולים עשוי לסייע לאנשים לשחזר את אובדן הביטחון העצמי, להחזיר את שמחת החיים, להגיע למצב בו בחירת הייעוד, הקריירה או הזוגיות יכולה לעזור להם להגשים את עצמם ולקבל את האומץ להיות מי שאתה יכול להיות באמת!

פורסם במאקו, (לואיז ששון)