המסע שלכם מתחיל…לחיות חיים שלמים ובמלוא הפוטנציאל שלכם

כשאנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים להשיג דברים גדולים, ובכל זאת, משהו עוצר בעדינו – כאילו "חבלן סמוי" מונע מאיתנו להשיג את סוג השפע וההצלחה שאנחנו פשוט יודעים שאנחנו מסוגלים לו.

אנשים רבים מגיעים לחוות טיפול בשיטת "המסע" עם אתגרים גופניים, כגון: עייפות כרונית, גידולים, סרטן, דלקת פרקים, כאב גב כרוני או כאב ברכיים חמור.
יש המתקשים להירדם בלילות, יש שאובחן אצלם דיכאון כרוני, ויש שחשים תשישות או אדישות.

אחרים באים בשל בעיות רגשיות, כגון זעם משתק, רגישות יתרה לביקורת או דימוי עצמי נמוך.
אחדים מגיעים משום שהם פוחדים לדבר בפני קהל, או שיש להם קשיים כמו דחיינות, חרדה או מתח. אחרים חווים אתגרים של עישון, שתייה או שימוש בסמים.
רבים באים משום שהם מרגישים שאינם יכולים להתגבר על אבל או על אובדן בחייהם.

כולם באים כשמרגישים שמשהו חסר – שחייב להיות משהו נוסף בחיים. הם מרגישים בתוכם תחושה של גדולה, אך אינם מצליחים להתחבר אליה.

בכל אחד מהמקרים האלה אנשים מצליחים להגיע לליבה של הבעיה הרגשית או הפיזית ולשחרר את עצמם. הם נטלו חלק בתהליך הריפוי של עצמם.

לאחר תהליך חוויתי בשיטת "המסע", המטופלים הולכים הביתה עם הידיעה של מי הם באמת, הם מגיעים להכרה שכל האתגרים הרגשיים והפיזיים האלה הפכו בעצם למתנות הגדולות ביותר של חייהם, משום שהם שימשו כקריאת השכמה.

ilana14

מסע לשחרור רגשי ופיזי

אז זה הזמן להתחבר לרגשות שלכם, רגשות שאולי הדחקתם בעבר, הרדמתם או התכחשתם אליהם במשך שנים רבות בשל התנסויות העבר, או נסיבות החיים כגון: מתח, דיכאון, בעיות במערכות יחסים, חוסר איזון בין העבודה לחיים, חולי וכיוצא בזה וכך תאפשרו לריפוי הפיזי והרגשי להתרחש..
תהליך עמוק, ממוקד ומשנה חיים…
תעניקו לעצמכם את המתנה הגדולה לחייכם, ובואו לחוות תהליך של "המסע"
אילנה יהב – אימון אישי רב תחומי