4 ההסכמות – לשחרור מקור האמונות המגבילות שלנו

אלפי הסכמים עשינו עם עצמנו, עם אנשים אחרים, עם חלום החיים שלנו, עם אלוהים, עם החברה, עם הוריכם, עם בני הזוג שלכם, עם ילדיכם..אולם ההסכמים החשובים ביותר הם אלה שעשיתם עם עצמיכם בכל פעם שאתם שומעים דעה מסוימת ומאמינים לה, אנו עושים הסכם והוא הופך להיות חלק מהאמונות שלנו.

בהסכמים אלה אתם אומרים לעצמכם מי אתם, מה אתם מרגישים, במה אתם מאמינים ואיך עליכם לנהוג. מה מקובל ומה אינו מקובל, מה טוב ומה רע, מה יפה ומה מכוער, מה נכון ומה לא נכון, כל אלה כללים ומושגים שמתווים את האופן שבו עליכם להתנהג בעולם.

לא בחרנו באמונות האלה, ויתכן שאפילו מרדנו בהם, התוצאה היא כניעה בהסכמה למערכת של אמונות. האמונות האלה (ההסכמים) נוצרו ע"י הורינו, מורינו, החברה, המשפחה וכו'.
נאמר לנו איך לחיות, מהי התנהגות מקובלת, איך להיות בני אדם וכך אנחנו לומדים לשפוט את עצמינו ואת האחרים. וכך אנחנו מתחילים להעמיד פנים שאנחנו מה שאיננו, רק כדי לרצות אחרים, רק כדי להיות טובים מספיק בעיני מישהו אחר. כי אנחנו פוחדים מדחייה מה שהופך לפחד גדול יותר שאיננו מספיקים טובים. בסופו של דבר אנחנו הופכים להיות מישהו אחר, מישהו שאנחנו לא אנחנו. אנחנו הופכים להיות ההעתק של האמונות של ההורים, של החברה ושל הדת.

התוצאה היא מה שאתם מכנים האישיות שלכם.
בהסכמים אלה אתם אומרים, "זה מה שאני, בכך אני מאמין". אני יכול לעשות דברים מסויימים ודברים אחרים איני יכול לעשות. זו מציאות. זו פנטזיה. זה אפשרי. זה אינו אפשרי." זה למעשה מנוגד לטבעכם האמיתי.

הסכם יחיד לא היה מהווה בעיה גדולה כל כך, אך יצרנו הסכמים רבים הגורמים לנו מתח וסבל, ומביאים אותנו לידי כישלונות.

אם ברצונכם לחיות חיי שמחה והגשמה, עליכם לאזור אומץ, להפר את ההסכמים המושתתים על פחד ולתבוע את כוחכם האישי.

הסכמים הנובעים מפחד מחייבים השקעת אנרגיה רבה, אך הסכמים הנובעים מאהבה מסייעים לנו לשמר ואף לזכות באנרגיה נוספת.

אנחנו מבזבזים את כל הכוח האישי שלנו, תחילה על יצירת ההסכמים הללו ואח"כ על שמירתם. התוצאה היא שאנו חשים אפוסי כוחות ונטולי אנרגיה.

ברגע שנבין שההסכמים הללו – האמונות המגבילות שיצרנו הם השולטים בחיינו ומונעים מאיתנו הנאה, נסכים כי עלינו לשנות אותם.

בכל פעם שתפרו הסכם, כל הכוח שבו השתמשתם על מנת ליצור אותו יחזור אליכם.
אנו זקוקים למידה רבה של אומץ כדי לקרוא תגר על האמונות שלנו, מכיוון שאנחנו יודעים שלא בחרנו בכל אותן אמונות, האמת היא שהסכמנו עם כולן.

אם תאמצו את 4 ההסכמים החדשים, הם ייצרו עבורכם די כוח אישי שיאפשר לכם לשנות את מערכת ההסכמים הישנים שלכם.

אתם זקוקים לכוח רצון חזק מאוד כדי לאמץ את ארבעת ההסכמים – אך אם תתחילו לחיות בעזרתם, יחול שינוי מדהים. תראו את דרמת הגיהינום נעלמת ממש לנגד עיניכם.
ובמקום לחיות בחלום של גיהינום, תצרו חלום חדש,

אם אתם רוצים להשתחרר מכבלי האמונות המגבילות שלכם ולאמץ מערכת אמונות חדשה עוצמתית ומקדמת, לשחרר מטענים רגשיים המושתתים על פחד, דחייה, קורבנות, אשמה
ולעשות פריצת דרך משמעותית בחיים, כדי לממש את הפוטנציאל שלכם לחיי שמחה והגשמה..אתם יותר ממוזמנים לפנות אלי